Let's talk!
<  Kennisbank

Agile werken samen met Jointlymedia

Roy Brands
4 september 2021

Nieuwe klanten vragen vaak naar onze werkwijze. Als organisatie staan wij voor de kwaliteit van de producten die wij ontwerpen. Een essentieel onderdeel om deze kwaliteit te waarborgen is dat de interne samenwerking soepel verloopt en de communicatie met de klant altijd levend is. Neem een kijkje achter de schermen van Jointly!

Leestijd: 7 min
Team

Agile werken samen met Jointlymedia

Wij zijn een dynamische organisatie die producten op maat ontwerpt volgens de wensen en richtlijnen van de klant. Voor onze development producten betekent dit bijvoorbeeld het schrijven van originele duurzame code. Omdat de projecten die wij voor onze klanten mogen doen, uiteenlopen van kleinere tot grotere projecten, hanteren we een werkwijze die de communicatie met klant centraal zet en waarbij we intern weten wat de volgende stappen zijn!

Bij ieder project starten wij een nieuwe roadmap. Wij zien dit als weg die maar één doel kent: Een subliem eindresultaat. Bij het aanleggen van deze weg beginnen wij altijd met een blanco sheet. Deze sheet vullen wij samen met onze klanten in en staat omschreven wat de wensen en vereiste functies zijn voor het eindproduct. Vervolgens splitsen wij deze in kleinere tussenproducten. Wanneer deze tussenproducten klaar zijn, bespreken wij in feedbacksessies deze met de klant zodat we continue levelen met de klant of we nog steeds op de goede weg zijn met elkaar. Tijdens deze feedbacksessies is het mogelijk om aanpassingen door te voeren. Zo werken wij flexibel naar het eindproduct toe!

Op kantoor start ons team met een dagstart. Wij bespreken hier iedere dag de voortgang van de lopende projecten, opkomende deadlines, de dag van vandaag en de nog weg te plannen activiteiten. Gedurende de dag checken wij bij elkaar hoe het loopt en kunnen wij snel schakelen. Wij weten altijd van elkaar wat de huidige stand van zaken is en helpen elkaar waar nodig.

Welke voordelen onze agile project aanpak heeft:

  • Het product wordt een co-creatie in samenwerking met de klant;
  • Alle specificaties van het product zijn bij iedereen direct helder;
  • Flexibel in aanpassingen bij de tussenproducten draagt zorg voor een completer eindresultaat.

Al deze voordelen dragen bij aan een hoge klanttevredenheid, een snelle time-to-market en het verlagen van mogelijke risico's.

Een agile aanpak zorgt voor een betere communicatie met onze klanten. Benieuwd naar een mogelijkheid om de communicatie te verbeteren met jouw klanten?  Bekijk onze blog over de 6 voordelen van e-mail marketing en mailinglijsten:  Klik hier!

 

*----*
Milan Teerenstra
Co-Founder & Marketeer

Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen?

Laten we praten over jouw volgend project

a:
Landdrostdreef 124
1314 SK Almere

KvK:
72492430
Let's talk!
logo stage 2021
*---------*